Stiftelse af andelsboligforening

Stiftelse af andelsboligforening er et speciale. Det kræver indsigt i ejendomsmarkedet – både juridisk og økonomisk. Hertil kommer, at viden om andelsboligforeninger i almindelighed er afgørende for, at foreningen stiftes på et bæredygtigt grundlag, som holder i mange år.

Hos Hansen & Thomsen Advokater har vi stor erfaring med andelsboligforeninger og har været rådgivere på flere hundrede stiftelser. Overvejer du at være med til at stifte en andelsboligforening, er du meget velkommen til at kontakte os, for at blive ringet op, eller for at booke et indledende møde – uforpligtende og gratis naturligvis.

Det er vores erfaring, at det personlige møde er det bedste grundlag for et samarbejde.

Se videoerne her for uddybende information om stiftelse af en andelsboligforening.