Granskning af andelsboligforening

Granskning er en gennemgribende juridisk/økonomisk analyse af eksisterende andelsboligforeninger.

Klik her (PDF) for at se et eksempel på en granskning.

Fordelene ved en granskning er mange:

• en samlet analyse af andelsboligforeningen
  • risici og muligheder for foreningen beskrives
  • bestyrelsen får et samlet styringsredskab
  • bestyrelsen kan med analysen som baggrund indhente priser på forsikringer, finansiering m.v.
  • købere og sælgere af andele får et kvalificeret grundlag for beslutning
  • andelshavere kan låne og forhandle vilkår for lån på grundlag af granskningen

Aftale om granskning kan kun indgås med andelsboligforeningen, idet væsentlige dele af analysen kun kan gennemføres med bestyrelsen og/eller administrators aktive medvirken.

Prisen for granskningen afhænger af flere parametre. Hvis I er interesseret i at få foretaget en granskning, giver vi selvfølgelig en fast pris og leveringstid inden aftale indgås.

Ring til os eller bed om at blive kontaktet med henblik på at høre nærmere og få et fast tilbud.

Se mere om:

> Køb og finansiering af andelslejlighed

> Salg af andelslejlighed